Declaración conxunta sobre o futuro da lingua e da cultura galegas [actualizado]

Os departamentos de Galego-Portugués, Francés e Lingüística (Universidade da Coruña), Filoloxía Galega (Universidade de Santiago de Compostela) e Filoloxía Galega e Latina (Universidade de Vigo) acordaron unha Declaración conxunta sobre o futuro da lingua e da cultura galegas:

Descargar declaración conxunta

Entrevista en Radiofusión ao Director do Dpto. de Filoloxía Galega da USC

Entrevista no Atlántico ao Director do Dpto. de Filoloxía Galega e Latina da UVigo

Entrevista en La Opinión ao Director do Dpto. de de Galego-Portugués, Francés e Lingüística da UdC

Ver noticia no DUVI
Ver noticia no Xornal da USC
Ver noticia no Xornal da UdC
Ver noticia en praza.com
Ver noticia en La Región
Ver noticia en La Opinión
Ver noticia en galiciaconfidencial.com | Seguimento da noticia en galiciaconfidencial.com
Ver noticia en El Correo Gallego | Seguimento da noticia en El Correo Gallego
Ver noticia en La Voz de Galicia
Ver noticia no Atlántico | Seguimento da noticia no Atlántico
Ver noticia no Faro de Vigo | Seguimento da noticia no Faro de Vigo | Terceira referencia no Faro de Vigo
Ver noticia en Ciencia en Galego
Ver noticia en Radiofusión
Ver noticia no Diario de Pontevedra
Ver noticia en Galicia Hoxe
Ver noticia en Europa Press
Ver noticia no ABC
Ver noticia en Sermos Galiza
Ver noticia en culturagaleg.gal
Ver noticia en eleconomista.es
Ver noticia en noticieirogalego.com
Ver noticia no blog de C. Bautista na Radio Coruña
Ver noticia en Son de noso
Ver noticia en Ollaparo

Lémbrase que xa no día 11 de xuño de 2009 os tres Departamentos aprobaran cadansúa carta pública dirixida ao presidente da Xunta, na que amosaron a súa fonda preocupación perante as actuacións que a Xunta iniciara naquel momento en contra do proceso de normalización da lingua galega que, por primeira vez desde a recuperación da democracia, estaban encamiñadas a desprotexela, nomeadamente na función pública e no ensino.