IX Ciclo de Mesas Redondas Escritoras/es na Universidade: “Como escribir o futuro?”

O ciclo escritoras/es na universidade na súa novena edición tivo como tema central “Como escribir o futuro?”.  O tema da primeira sesión era a narrativa e, a través das intervencións de Ledicia Costas e Manuel Portas intentaron responder a pregunta de “Ficción ou dicción: como escribir unha verdadeira novela contemporánea?

Na segunda sesión, o debate centrouse na poesía, coa presenza de Rosalía Fernández Rial e Samuel L. París.
Durante o terceiro día, Celso Fernández Sanmartín e Paula Carballeira reflexionaron sobre se existen novas linguaxes na oralidade baixo o título: “Contar ao carón da lareira en tempos dixitais”. Pódense ver todas as intervencións aquí.

DSC03043DSC03046

CartelENU2014-72ppp